poniedziałek, 30 lipca 2012

"Naga" koszulka

Pewnego dnia, przeglądając wieszaki mojego ulubionego <3 lumpeksu natrafiłam na tę właśnie koszulkę. Kosztowała całe 10 złotych, więc z wielkim smutkiem pomyślałam, że nie mogę jej wziąć bo "tato by mnie powiesił, gdybym założyła coś takiego w tej zapuszczonej, małej mieścinie". Jednak dzięki namowom Marcina (tak, gdyby nie on, nie miałabym połowy moich ulubionych ciuchów), odłożyłam zdobycz na jutro bo nie miałam przy sobie forsy. Muszę dodać, że w sklepie byłam z moim siostrzeńcem ;)
Następnego dnia kupiłam bluzkę, rzecz jasna o dwa złote taniej :D Później młody zapytał mnie: "No i co Iza, wzięłaś w końcu tę koszulkę z telewizorem?" xD Tiaaa...
Tym razem zdjęcia zrobił mi kolega, który dysponuje znacznie lepszym sprzętem fotograficznym niż ja, mam nadzieję, że da się go jeszcze kiedyś namówić na pomoc :)
A i zapomniałabym! Na OASAP trwa konkurs: KLIK. Walcie potwora po głowie i zgarniajcie kasę na zakupy :) Możecie grać codziennie, 1 dzień=1nagroda, do 10 sierpnia. Ja zarobiłam już 5 dolarów :)









 Koszulka, spodenki, torebka - Lumpeks (razem 21 zł)
Trampki, zegarek - Prezent od siostry
Opaska - Prezent od Oasap

Zdjęcia: Daniel Kurman

19 komentarzy:

  1. bardzo fajna koszulka. widziałam taka na pokazie viviene westwood. korona też świetna. zapraszam do siebie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka JEST REWELACYJNA!!!!
    gdyby kiedykolwiek zdarzyło się tak, że zamierzasz ją sprzedać - koniecznie się ze mną skontaktuj :))

    może jakaś wymiana? rzuć okiem TU

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  3. to mój Twój ulubiony zestaw! <3 na serio - opaska boska, o Conversach nie wspomnę, bo sama na takie właśnie poluję :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Shorty ,buty i opaskę chętnie bym przygarnęła ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawna koszulka, choć... mogłaby mieć dokładniejsze zdjęcie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka jest bardzo ciekawa. Widzę, że potrafisz polować w sh!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, koszulka rewelacyjna. Zazdroszczę takiego łupu z sh. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o, Międzyzdroje, serio? :)
    to wiesz co?
    byłam tam w zeszłym roku.
    I gofry z nutellą i owocami dostałam tylko w jednym miejscu - przed wejściem na molo - po prawej stronie jest budka z goframi - to właśnie tam i chyba tylko tam dają z nutellą. <3 :) a po lewej były meega duże nalesniki francuskie ze wszystkim, wszystkim! ^^ także polecam i daj znać czy udało Ci się namierzyć i wypróbować jakiś smakołyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się uroczo uśmiechasz! :D I super jest ta opaska.
    Dobrze, że odważyłaś się kupić tę bluzkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha nie dziwię sie, że twojemu tacie by sie ona odrobinę mogła nie spodobać, ale przyznam ze bardzo oryginalna i mi się podoba 'telewizor' ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna koszulka, opaska i shorty <3 co do twojej figury to jest strasznie nie proporcjonalna, bo u góry jesteś chuda, a nogi (nie przyjmij tego jako obraza) masz grube ;) ale z twarzy jesteś śliczna ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze natura ci nie poskapila seksapilu

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna koszulka, mysle ze moj ukochany bylby nia zachwycony ;)

    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.